Grattis älskade pappa på födelsedagen <3

Du är så grymt saknad och det går inte en dag utan att jag tänker på dig <3


Första dagen!

Var ju min första dag på jobbet idag och det var faktiskt riktigt roligt! Dock är det ganska svårt, så det ger mig en tuff utmaning som jag ska göra allt för att lyckas med :) så imorgon väntar en ny dag med jobb, är inte riktigt varm i kläderna än så är fortfarande liiiite nervös! Haha.


M <3

Markus får mig verkligen att må bra, när man mår som sämst finns han alltid där och ställer upp för mig. Han är den som torkar bort mina tårar från kinderna. Han är den som aldrig blir sur när jag väcker honom på nätterna, han tar alltid hand om mig! Jag har verkligen fått världens bästa kille <3 skulle aldrig klara mig utan honom, utan honom är jag inte hel!


:/

Jag tycker inte att det är kul att blogga just nu!


Markus in thaa house

tja tja bloggen Markus in thaa house! idag har jag träffat supersöta Camilla grrr alltså hon är såååå vacker, alltså jag säger bara omg! nu i skrivande stund så sitter vi här jag och supersöta Camilla grrr och kollar på fyran, mycket bra film! Vi har tänt lite små mysiga ljus och bara äter en massa gott :)

Kram kram bloggen !
Puss Puss
/Markus in thaa house


Söndag 16/10

Jahaja.. Då var min födelsedag över för i år... Känns helt sjukt! Året har gått så fort och nu är helt plötsligt min födelsedag förbi med. Men är jätte nöjd över min födelsedag! Den kunde inte blivit bättre, eller jo! Kanske med lite trevligare vakter men annars så var den toppen! Är så tacksam för att så många ville vara med och fira mig på min dag! :)

Idag har jag varit med min kära pojkvän i stan och letat smycke, vi var på centralen och vid ringen men inget hitta vi :/

Imorgon blir det träning med S och jag är så sjukt taggad! Älskar verkligen att träna! Dock är det svåra att komma iväg till gymmet men jag ska verkligen bli bättre på det!
Ska även på Bajens sista hemmamatch imorgon, FORZA BAJEN!! Imorron gäller det! Jag har även sökt in till olika skolor nu! Så om jag har tur kommer jag antingen in på en skola i Gävle eller en i Falun, Jag hoppas verkligen på den i Gävle! Har även sökt en del olika kurser som bland annat fastighetsförmedling och byggnadsteknik! :) Så nu är man taggad igen.
Dock har jag fått sjukt ont i halsen och en jobbig hosta, det kommer inte lägligt kan jag ju säga... -.- Men det blir att dricka mycket té och ha halsduk när man går ut!

Dagens mat:
- 2 scones
- En liten hamburgare,mmm :)
- Pasta+ sås

Måste bara säga att jag har dom bästa vännerna i hela världen! Tack för att ni är mina vänner <3


Fredag 14/9

Dagen innan min födelsedag!

Idag åkte jag och tränade vid tolv ungefär, blev mycket ben idag. Efter det åkte jag hem och myste ner mig i soffan med min favorit Gustav Svensson på tvn! Skulle verkligen inte klara mig utan den underbara mannen.. <3

Var på premiären av Svensson Svensson filmen idag och den va sjukt bra, ska köpa den på DVD direkt när den kommer ut. Älskling va helt underbar och fixa en Svensson Svensson affisch till mig så nu är man en överlycklig tjej. Dock har jag haft det väldigt jobbigt idag, mesta av mina tankar har gått till pappa <3 Saknar honom så att det gör ont, gråtit hela tiden idag känns det som..

Dagens mat:

- Tre hårdmackor
- Lite soppa + en hårdmackag
-Pasta+Sås
(Godis!)





älskar


hmm

Dagens mat:

-Nyponsoppa+grädde, två hårdmackor
-Kalvsylta+rödbetor


Jag fick det!

Bra dag idag! eller?!


Onsdag 12/10

Idag blev det träning+fika med V, va riktigt skoj! Kände att jag hade massa saker att berätta som händer i mitt liv nu :) Vi gick även runt i lilje lite och kollade, men blev mest fniss och träning för vår del idag. Kändes skönt att vara igång igen!

Dagens mat:

- Nyponsoppa+grädde, tre hårdmackor
- chokladboll+ coca cola Zero
- 3 mjukamackor+té

Kanske inte så mycket mat men idag tyckte jag att det räckte gott och väl, ska inta äta såhär varje dag för det är inte hälsosamt för kroppen!

Blir nog även träning imorgon för min del efter testet, beroende på om jag är glad eller ledsen. haha! Men f*n va ja ska kriga! Detta är något som jag verkligen vill satsa på.
Snart kommer älsk hit och då blir det lite prata och en dejt med kudden ikväll igen, är sjukt seg och trött!
Men kom dock på nu att min säng är paj så måste fixa det innan vi ska sova, en bräda under sängen lossna när Wilze och jag kastade oss i sängen, HAHA!


NU:


Nu ska jag dejta kudden!


Tisdag 11/10

Dagen idag har varit väldigt bra! Jag var som sagt på "intervju" idag, dock ska jag göra mitt test på torsdag som tar 45 min. Men jag är så sjukt jävla taggad på att klara detta! Jag ska fixa det!

Har inte gjort så mycket mer idag, varit ganska lat av mig. Har kollat på Sverige-Holland och fan va duktiga Sverige va idag! Dom har kämpat så hårt under hela resan så dom är värda detta! stolt!

Imorgon blir det en fika med V, ska bli riktigt trevligt! Sen blir det träning, måste komma igång igen. Varit för lat så måste tagga till nu. Har ju vissa mål jag vill uppnå och det gör jag ju inte genom att strunta i träningen! Kommer kanske berätta här i bloggen om hur det går för mig att uppnå mitt mål, men det kommer jag enbart göra för min egen skull så vill inte ha några elaka kommentarer om det. Kommer dock inte skriva om några exakta mått. Anledningen till att jag vill gå ner lite i vikt är endast för min egen skull så att jag själv ska trivas och må bra, vill helt enkelt bli en sundare människa som ibland kan unna sig lite gosaker!
Kram på er <3



Grymt Sverige! Grattis!


Önska mig lycka till!


Måndag 10/10

Har fixat min blogg nu så den ser lite roligare ut. Har man en roligare blogg som man trivs med blir man mer sugen på att blogga!

Idag var jag på ett info möte om ett jobb, va taggad till tusen och det visade sig att jag var en av de utvalda som skulle få gå vidare på intervju hos företaget. Spännande!
Men innan info mötet så hann jag gå runt en sväng för var där så tidigt, och gissa vem jag såg!?!? JO! Johannes Hopf.. Och jag är så besviken på mig själv som inte gick fram till honom, man får en chans och jag tar den inte :/ Jag som tjatat om det så länge... Aja life goes on antar jag.

Imorgon ska jag iallafall iväg på en rundtur på företaget som jag sedan ska på intervju hos, har jag tur får jag göra testet man måste göra redan imorgon! Önska mig lycka till.
Jag är iallafall taggad till tusen och ska göra allt jag kan för att få jobbet, men jag hoppas inte allt för mycket än utan jag räknar med ett nej också.

Ska vi se hur länge detta håller då, alltså bloggningen. Jag har haft flera bloggar förut men har helt enkelt tappat insperationen till att skriva, man vet ju liksom inte hur mycket man ska berätta på bloggen och inte för vem som helst kan ju läsa min blogg och dra någon annan slutsats kring det jag skriver och göra om det till sin egna version som sen läcker ut.
Men jag ska försöka uppdatera för min egen skull!

Kram på er <3

Välkommen till min nya blogg!


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!