:(

Japp magsjuka/matförgiftning var ju precis det man behövde just nu. Fan! Mår verkligen skit, inte ätit något alls, har bara druckit avslagen cola. Orkar ingenting men har en hund som kallar. Fan jobbigt det är med hund när man är sjuk....


Taggish

Får lite lön imorgon! Soft! Ska iväg och se om jag hittar något skojigt i klädesväg med mamma :) imorgon blir det utgång med tjejerna! Såååå sjukt taggad !!! Måste dock hålla i pengarna lite eftersom jag redan gjort av med massa pengar på all lunch och fika xD blir det nästan varje dag efter jobbet :0 fattar inte att vi kan ha så mycket att prata om varje dag men jag klagar inte för vi har så jävla roligt :) nästa vecka ska vi försöka komma igång med träningen också och det gillas :)

Vill träffa mina bästisar också så vi måste styra ihop något snart när alla har tid! Saknar er<3

Nu ska jag åka iväg och shoooioopppppa :) byee!


Tröttis!

Klockan ringer samma tid varje morgon, dock känns det som om jag aldrig blir van vid tiden XD så nu ska jag sova om jag ens ska orka upp imorgon :)

Sov gott :) <3


Glad tjej!

Fett kul att man blivit provsmakare åt Haribo! :) älskar det godiset så är lycklig! :) haha


KÄRLEK <3


Haha

För det är ingen vanlig dag idag för det är min namnsdag idag hurra hurra! :) haha


Helgen!

Ringde pappa nu, var skit länge sen jag gjorde det men nu kunde jag verkligen inte hålla mig ifrån det..

Har haft den bästa helgen på länge! I fredags blev det utgång med ett gäng helt underbara människor, behövde verkligen den utgången. La mig vid fem så sent blev det med xD

I lördags blev det en lugn dag i stan med Markus som behövde nya jeans :) (jag köpte ingenting, stolt! ) och tacomys på kvällen.

Idag har jag bara övningskört och varit på lägenhetsvisning med Markus, mys!

Men nu ska jag försöka sova så jag orkar med en ny rolig vecka med jobb! :D natti natti <3


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!