<3


Älskar dig <3

Sitter just nu och fixar med lite bilder på datan och hitta bilder på mig och pappa, alltså känslan av att se mig i min pappas famn med leende på bådas läppar får mig verkligen att bli varm inombords. Har en bild framför mig just nu där pappa ser så glad ut, han liksom ler med hela ansiktet. Min pappa va stolt över mig och det är ingen snack om saken.
Saknar dig min fina pappa <3



Grattis!

Juste! Glömde säga grattis till Victoria och Daniel som idag blev föräldrar till en liten prinsessa :) ett stort grattis till er båda! <3


Dax att dejta kudden!?

Idag skrev jag på papperna! Vilken känsla det var efteråt! Blir att dra ut och fira imorgon för vi klarade det tillsammans :)

Denna helg ska jag njuta som fan :) men först en rolig dag med jobb innan jag tar helg ! :)

Ligger just nu i sängen och lyssnar på lite musik men ska strax sova så jag orkar upp när klockan ringer tio i fem
Som den gjort varje dag i fyra veckor och många fler veckor blir det så hoppas jag! Tycker om mitt jobb så mycket för man börjar vid sex på morgonen och slutar runt ett :) då har man liksom hela dagen kvar sen :)

Ska sova nu! God natt mina vänner, hoppas ni mår bra, är stolt över att ha er som vänner ( ni vet vilka ni är ). Kram på er!

Bjuder på en opassande bild på mitt pepparkakshus jag gjorde xD


Lycka!

Jag är så jävla lycklig! Praktiken slut idag och imorgon börjar det på riktigt! Woho!!
JAG KLARADE DET!


Alla hjärtans dag!

Kom på att jag inte visat vad jag fick i alla hjärtans dag present. Av mamma fick jag en body scrub och en body butter från body shop choklad serie, mums! Och av Markus fick jag världens finaste halsband! <3 är så glad för det jag fick :)


Sova strax!

Lagom trött asså!

mått skit dåligt idag och igår, tydligen en allergireaktion och vårdguiden tyckte jag skulle åka till vårdcentralen och få medicin men nej det kände inte jag för! Kände att jag ville vänta ut det lite och känner mig lite bättre nu, tror det beror på att jag är helt slut i kroppen med.
Att gå ungefär sex timmar per dag sliter på kroppen men oj va kul deet är! :) Fick en stor order idag på 200 varor ungefär vilket tog sin lilla tid att plocka ihop :)

Helgen är redan uppbokad vilket känns sådär för hade gärna bara varit hemma och vilat upp mig. På fredag ska jag på hockey, Södertälje-Leksand xD
Lördag så ska jag ut till kallhäll och umgås med släkten, skoj! Söndag så ska jag soooooooooova!

Känns som mitt liv endast består av att jobba, äta , sova xD men jag klagar inte för jag ska fixa det här, för fan vilket roligt jobb det är!

Sov gott!





Förlåt!

Jag vill börja med att säga förlåt till er som messat mig men inte fått något svar, mår skit dåligt över det och ber verkligen om ursäkt! :(

Har varit så jävla mkt, att inte veta vad som kommer hända är fruktansvärt jobbigt. I fredags jobbade jag från 6:00 till 16:00 och hade endast tio min rast på hela dagen så jag har i stort sätt sovit bort hela helgen och varit nere.
Jag sliter som ett djur för det här jobbet och jag hoppas att ni orkar stå ut med mig ett tag till <3 jag ska bättra mig!

Imorgon är det dax för jobb igen och jag ska kämpa som fan för att lyckas, vill verkligen att dom ska tycka att jag passar bra där.

Aja men nog med mitt snack.
Kram till alla mina vänner, ni är bäst! <3


Blev en lång text!

Ser att folk fortfarande spanar in min blogg vilket jag tycker är jätte roligt! Har dock inte så mycket tid till att blogga längre, har ingen ork längre till det. Att börja jobba borta i Bromma klockan sex på morgonen tar mycket på krafterna. Men jag klagar inte! Älskar verkligen mitt jobb! Jobbet har verkligen fått mig att må bra och jag har något att se fram emot varje dag. Men nu går jag spänt och väntar på ett besked och jag hoppas av hela mitt hjärta att det är positivt!

Kom precis ut ur duschen och tänkte att jag skulle ta och skriva av mig  i bloggen, hade jätte många funderingar och tankar när jag duschade men nu glömde jag bort nästan allting :S  kommer ihåg en sak men det tänker jag inte diskutera i bloggen för jag vet att vissa människor kan bli sura! Men en sak kan jag säga att jag tycker blondinbella va grym som la ut bikinibilden på sig, många tycker att hon är tjock och har fel matvanor och blabla. Men låt henne få leva sitt liv, låt henne få må bra! Hon trivs med sig själv, förstör inte det! Jag önskar att jag kunde vara lika stark som henne men när man ser andra människor skriva att hon inte lever ett bra liv , att hon är för tjock då blir jag bara mer osäker på mig själv. Hur ska en människa egentligen se ut för att se bra ut? Antingen är man för smal eller för tjock, kort eller för lång. Asså kom igen , alla människor är vackra hur dom än ser ut.
Nu känner jag att jag skrev av mig ändå om det ämnet och jag hoppas inte att jag gjorde någon arg eller så men det är så jag känner. Varför liksom säga att någon är ful.

nä nu ska jag ta och sova, somnar snart! Måste vara pigg och glad imorgon med mycket spring i benen ;)

Btw, är as taggad på att gå på massage och en sminkkurs, någon som är taggad på att följa med mig någon gång? :D

Sov gott !

 


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!