HAHA

Hahaha måste bara visa en sak! Var inne på kanal5 play och hittade programmet Dolce Vita, det som är så roligt är att jag är med i ett avsnitt, så jävla pinsamt! Avsnittet är från 2005 så det är länge sen. Men det är så roligt för man ser verkligen mig stå där med kameran jätte fokuserad på att få en bra bild.
haha egentligen ska man se avnisttet för då förstår man vad jag menar xD


Söndag, tulpanensdag! Och exakt nio månader tills jag fyller 20!

Denna fina glob fick jag av Markus igår , blev super glad! Han är så gullig <3 kände att jag verkligen behövde lite uppmuntran nu när allt känns jobbigt.

Har haft en jätte mysig helg, hjälpt mamma med städning, handlat, kollat tapeter och möblerat om lite i rummet så är jätte nöjd! :) nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng och kolla på film :) imorgon blir det träning igen för jag har legat på latsidan några dagar nu!

Sov så gott :)


Biomys blev det idag! :)


MAn måste bara älska denna bild! xD <3


Alltså ååh! Ge mig sommar och Öland <3


haha vilken kropp jag fick!! kul man kan ha xD


Min fina ängel jag fick av mamma i julklapp <3

<3


Sova eller inte sova , det är frågan..

Usch jag hatar att sova . Dom senaste nätterna har jag haft mardrömmar, flugit upp ur sängen och haft panik. Vet inte vad jag ska göra för att bli av med mardrömmarna...


<3


I'm so lonely broken angel
I'm so lonely listen to my heart

On n' lonley, broken angel
Come n' save me before i fall apart


Grattis Sverige!!

Såg slutet av matchen vid halv fem i morse... xD Riktigt jävla bra spelat av sverige! <3

Varit iväg och köpt den där drickan jag prata om igår så blir att testa den i veckan och se om den är något att ha :) Hoppas det!

Just nu ligger jag och tar det lugnt i sängen med datan i knät och OC på tvn, kan inte bli bättre! hah.. 

Ha det bra!


Torsdag

Ställde klockan på 7 i morse , skulle ju iväg med Sofie på reeea ;) (dock var det inget att ha). Dagen började inte så bra då det var strömavbrott och jag råkade somna med blött hår igår så hmmm.... man kan ju bara tänka sig hur jag såg ut i morse så det blev mössan på och lite slarvig mascara som jag fick smeta på i mörkret...

Hur som helst har jag haft en jätte trevlig förmiddag med Sofie, först rean och sen en lång fika på donken vid halv 9 ungefär xD inget annat var ju öppet.. Men tycker det var lite bra för vi fick en riktigt trevlig pratstund! Sen bar det av till IKEA, Kvantum och Skäris. Så vi har hunnit med en hel del idag! *stolt* Måste göras om snart!

Sen blev det lite fikamys med mamma (a) bakelse...mmm.... :D dock inte så bra för träningen!! Men har hittat en dryck som jag ska testa på som bränner mer fett när man tränar så får se om den funkar?!

Har fixat till mig liiite bättre nu och ska snart ge mig iväg till markus och ta det lugnt med lite vänner :) Han ska ju sedan se hockey i natt klockan 2..... x)

Tack Sofie för en kanon dag! <3 Ha en trevlig kväll så får vi se om jag skriver mer sen ;)




Tisdag!

Haha har typ inte gjort något på flera dagar, bara slappat! Men nu har jag fått på mig lite mer normala kläder och står och väntar på bussen. Tänkte att jag skulle ge mig iväg och handla lite. Jag märker stor skillnad när wilze inte är hemma, när han är hemma så måste man ge sig iväg ut och gå vilket jag nu kan säga är skit bra! Jag blir bara slöare och slöare av att bara sitta inne.
Känner mig fett deppig av någon anledning , kan inte riktigt säga varför men aah.
Aja nog med det här, jätte trist inlägg så tänkte önska er alla en trevlig dag! :)


2012

Jag är trött! Helgen tog alla krafter! Men imorgon kommer mamma hem från Öland så jag fungerar på att överraska henne med en god middag, lax och mos typ! Så får se om jag orkar åka iväg och handla.

Men nu ska jag se film, sommaren med Göran!


Finner inga ord

Ska man skratta eller gråta?? :S så synd att se att vissa kämpar medan andra inte gör det!


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!