Sen min pappa dog klarar jag inga motgångar i livet , jag blir ledsen för allting. Känns som om alla drar i mig åt olika håll och blir sur på mig när jag inte kan ses. Ibland orkar jag inte ses, är helt slut som människa och jag tycker det är jätte jobbigt att vara det. Jag trodde jag var en stark människa , trodde jag hade blivit starkare sen min Pappa dog , men aldrig . Jag har blivit så jävla svag. Jag klarar ingenting, allt jag kämpar för går åt helvete.
Har inte ringt min pappa på flera veckor och har varit jätte stolt över mina framsteg men sen så kommer en tråkig nyhet och jag ringer honom helt plötslig flera gånger per dag och hoppas på att få ett svar så jag kan få berätta allt för honom. Jag vet att han vakar över mig varje dag, men allt jag ber om är en kram , en liten kram från min pappa.. Min pappa som är död. Jag vill ha min pappa tillbaka .

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!